19 Ağustos 2013 Pazartesi

Şizofren Replikler-15


52

ne de güzel aylar sonra seni yazmak,
hem de sana!
yani bana,
bize işte canım kafa karıştırma şimdi!
en son nerde kalmıştık hatırlıyor musun?
ben de unuttum valla!
dur dur hatırlarım şimdi, benim hafızam güçlüdür bilirsin! çok kas yaptık zamanında.
en sonnnn!
sonda kalmıştık de mi?
hangi sonda mı?
sonda işte canım bildiğimiz son. başlangıç olan!
başlangıç demişken aklıma ne geldi bak!
geçen aşağıdaki televizyonda, hani şu ortak kullanım alanında olan var ya, sadece belli kanallar olan, hehh onda işte.
aslında izlemiyordum sadece bakıyordum sonra bi baktım izlemeye başlamışım. neyse böyle büyük ayrıntılara takılma sen, asıl diyeceğime geleyim.
böyle bakınırken izlemeye başladığımı farkettiğimde birşey dikkatimi çekti, neden bizim televizyon, yani hepimizin olan bu televizyon sadece trt-1 trt-2 trt-3 trt-4 kanallarını gösteriyor?
neyse böyle büyük şeylerle bulandırma kafanı. aklıma gelene geleyim ben!
trt-3 ümüzde, benle beraber üç kişi atletizm yarışlarına bakıyoruz,
hani şu insanlı olan.
böyle kaslı kaslı insan-cıkların koştuğu yarışlar!
insan-cık demişken bak ben de zamanında atlettim biliyor musun, ama bıraktım. futbolu da bıraktığım gibi. zaten hepsini aynı anda bıraktım. yoksa güzel koşardım kendimden kaçar gibi. zaten en çok kendimden kaçtığımda güzel koşardım.
neyse asıl diyeceğime geleyim kafa karıştırmadan.
sen bilmezsin belki ama ben bilirim atlettim ya hani bir zamanlar ordan kalan bir bilgi.
hani şu koşmaya başlayan insan-cıkların durduğu bir çizgi varya,
spiker ilk başta “atletler başlangıç çizgisine doğru geliyorlar dedi”
tamam anladım süper o çizgi başlangıç çizgisiydi.
sonra atletler birkaç tur attı,
spiker heyecanla “atletler bitiş çizgisine yaklaşmak üzereler dedi.”
hehh bak anladın de mi sen de neye takıldığımı!
aynı çizgiye hem başlangıç diyor hem bitiş diyor,
ben de senin gibi düşündüm sanırım yeni başlamıştı işe yoksa bir çizgi hem başlangıç hem bitiş olamaz ki bu insanlar boşuna mı koştu o kadar.
bir insan koşup koşup aynı yere geliyorsa kendini sorgulamalı bence,
yok koşup koşup geldiği nokta aynı değilse o spiker işten kovulmalı.

53

bilirsin!
yok yaa nerden bilecen,
bilmezsin sen kafamı karıştıran birşey oldumu sorguladığımı!
ben hiç başladığım yere dönmedim biliyor musun?
yok lan nerden bilecen, bilmezsin,
beni de bilmezsin sen şimdi,
hehh aferin hatırladın.
yok lan yok o ben değilim yanlış hatırladın
o trt-3 ü izleyen üç kişiden ikincisi.
ben birinci olanım hatırlamadın mı,
hani zamanında atlet olan,
hızlı koştuğum için birinciyim zaten.
hep kendimden kaçmaya çalıştığım için,
nefeslenmek için durunca kaçamadığımı anladığım,
koşmaya başladığım,
bazen güneşin açısından kendimin önüme geçtiği bile oluyordu,
o yüzden hep akşamları koştum karanlıkta.
hem de zifiri karanlıkta.
gölge olunca bazen kendim yanımda da koşuyordu onu görünce rahatsız oluyordum sevmem onu bilirsin. 

54

bak akşam oldu!
kendimden kaçma vakti.
kaçabildiğim kadar uzağa kaçacam,
sonra kendimi de alıp yatağa yatacam.
sonuç bu!
koca bir hayal kırık(sız)-lığı.
bile bile neden mi kaçıyorum?
denedim diyebilmek için.
ya birgün kendimi geride bırakıp kaçmayı başarırsam?

Celal Yıldız 02:58 / 3 Ağustos 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder