17 Aralık 2010 Cuma

Şizofren Replikler-6


20
çıkartmak istemiyorum başımı yorganın altından, ısrar etme doktor, git başkalarıyla ilgilen. Hayır ilgilendirmiyor beni kimin geldiği, kimsesi olmayan birine birinin gelmemesi gibi. zaten bana gelmemiştir o yanlışın var doktor. Doktor yanlış yere getirdiğin ziyaretçini al olması gerektiği yere götür lütfen ve hazır götürmüşken dönme bir daha ısrar etmek için başımı yorganın altından çıkarmama.


21
tamam doktor tamam yeter artık.
...
işte bak tanımıyorum ben bu hanımefendiyi. yanlış yere getirdiğini söylemiştim.
...
Anlamadım ? Hanımefendi birine benzettiniz heralde sizi tanımıyorum.
...
Evet isim ve soyismimi doğru telaffuz ediyorsunuz ama... şey... siz beni nerden tanıyorsunuz ? siz kimsiniz ?
...
Ne diyorsun doktor anlamıyorum! daha öncekiler gibi değil mi ? daha öncekilerden kastın ne doktor ? daha önce kaç tane daha önceki oldu ki hatırlamıyorum! karıştırıyorsun doktor, muhtemelen o daha öncekiler başka birine geldi benim başıma gelse daha öncekiler olayı hatırlarım biliyorsun hafızam iyidir.


22
Şimdi izninizle hanımefendi başımı tekrar yorganın içine gömmek istiyorum çıkarmayacakcasına. iyi günler...
...
ufff... ne var doktor ? gitti mi ?
...
evet doktor evet tanıyorum onu. çok eski...
...
öyle deme doktor, öyle demek zorundaydım. Geçmişe dönmek istemiyorum, yalnızlığımın tekilliğine dönmek istemiyorum, tekrar yalnız kalmak istemiyorum.
...
hayır doktor yapma, şimdi yalnız mıyım sence ? ben varım hayatımın tam ortasında benliğimin yanında bütün benliğimle. o tekrar girerse hayatıma benliğim onun olacak. Olmasın doktor ne benliğimi bensiz, ne onu benliğimsiz bırakabilirim artık.


23
...
o sadece benken girdi hayatıma. benliğim yoktu. “ben” vardım, “o” vardı ve utanmadan “biz” diyebiliyorduk birinci ve üçüncü tekil kişinin birleşiminden doğan çoğulluğa. Sonra ben buraya geldim o çıktı hayatımdan, tekil kaldım, benliğimi buldum, çoğul oldum. Yapma doktor ben mutluyum.
...
Hayatından kaç kişi çıktı doktor ? bir, iki, üç, beş, on, yirmi...? hayatında kaç kişi kaldı doktor ?
...
tamam doktor dur uzun sürer şimdi saymaya başlama.
...
Peki doktor benim hayatımdan kaç kişiçıktı ? hmm... dur şunu da soruyum, hayatımda kaç kişi kaldı ? cevabı kısa olan ikinci soru doktor ve cevabı: “ben”
...
bendeki benliğe ve benliğim bana alışmışken kimseyi alamam doktor hayatıma birgün çıkacağını bile bile. böyle iyi doktor, böyle iyi. artık kimseyi çıkarmak istemiyorum hayatımdan, kimseyi hayatıma almamam bu yüzden. bu yüzden yalnızlığım kimseyi üzmek istemeyişimden...


24
...
biliyorum doktor tekrar geleceğini ama hala tanımıyorum ben onu biliyorsun…

Celal Yıldız
01:21 / 6 Ocak 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder