19 Nisan 2011 Salı

Şizofren Replikler-13



46

dünya kurtuldu, sıra bende. dünya yerine önce ben kurtulsaydım ve zaman kalmasaydı dünyayı kurtarmaya hiçbir işe yaramazdı o zaman benim kurtulmam değil mi?
hadi o zaman şimdi ölmeye neden bilmem sonuç bilmem sen bilmem ben bilmem o bilmezse hiçbirşeyi hiçbir anlamı kalmaz hiçkimsenin bir anlam bulamadığı bu satırlarda
o zaman okuma hiçkimse zorlamıyor seni böyle alt alta okumaya biliyorum zor ama kusura bakma bende böyle rahatlıyorum her kelimeden sonra entıra basıyorum her ondan sonra ötekine geçiyorum her aşktan sonra ondan soğuyorum

şimdi durdum ve herşey yeniden başlıyor öyle önemli birşey değil yeniden başlayan sadece benim yazmak için entıra basmam işte bu kadar sen kadar sevdim onu o kadar bildim herşeyi arka fonda sen ve pink floyd çok uyumlu bir çift oldunuz inan bana hem de high hopes’la işte herşey o kadar sinir bozucu bir şekilde gelişiyor ki noktalama işaretleri yok istediğiniz gibi okuyabilirsiniz istediğiniz yerde durun istediğiniz yerde düşünün istediğiniz yerde bitirin umrumda değil aslında okumanız da umrumda değil diyecem ama bu cümleyi kurmam bile umursadığımı gösteriyor yalan söylemeyim boştan yere ben sanat için sanat yapmam ben halk için de sanat yapmam neden diye sorun hadi ee hadi sorun tamam madem sordunuz söyleyeyim çünkü ben sanat yapmam sanat nerde ben nerde ben sadece saçmalarım şu an yaptığım gibi üşengeçliğimden yazdıklarımı bir yerden bölemiyorum sayı vermem gerekiyor aslında her başlangıçta ama ben henüz bir sona gelemedim çok sıkıldınız biliyorum ama dayanın az kaldı siz bunları okuduğunuzda ben çok uzaklarda olacam istanbuldaki için ankarada izmirdeki için ankarada berlindeki için ankarada vandaki için ankarada aşağı mahalledeki için bile çok uzaklarda aslında ben her türlü çok uzağınızdayım bana ulaşmak imkansız değil bana ulaşmak çok saçma n’apcaksınız ki beni hadi kalın sağlıcakla tesadüfe bakın şarkının son çanları çalıyor ben son kelimeyi yazarken.


47


ne yazabilirim ki doktor! her zaman ki şeyler işte biliyorsun.
hıhh pardon nerden bileceksin, sen hiç okumadın bunları. söz ben ölünce okumana izin verecem yaktığım küllerden.
mektup yazdım doktor bir nevi vasiyet bütün mal varlığımı dünyayı kurtaran o kıza bıraktım. sanırım bir kaleme ve not defterine ihtiyacı vardı!

Celal Yıldız
7 Kasım 2010 / 00:04

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder