19 Nisan 2011 Salı

Şizofren Replikler-12



43

sadece ölmek istedim! bilmiyorum doktor lütfen daha fazla soru sorma. aslında ölümün ne olduğunu herkes gibi bende bilmiyorum.
sadece ölmek istedim.
hiç yapmadığım bir şeyi yapar gibi yaptım. aslında doğru yaptım; çünkü hiç yapmadım daha önce yaptığım bu şeyi.
sonucunu umursamadan, zaten pek de umursanmadığımdan yaptım doktor.
ölmek ne bilmiyorum!
öyle bakma bana. öğrenmenin yaşı yok, öğrenmek istedim, ne var bunda.
ölmek istedim doktor, anla! sen sanki hiç aklından geçirmedin ölmeyi.

işte ben de aklımdan geçirdim, hatta inanabiliyor musun sadece aklımdan geçirmedim, üstüne bir de uyguladım. ölmek neymiş tam anlayacaktım. rahibe kılığındaki o hemşire koştu.
haa hemşire demişken doktor, rica ediyorum başka hemşire baksın bana. daha genci yok mu bunun mesela.
yanlış anlama doktor, sadece baksın istiyorum, yani baksın sadece.


44

tamam doktor söz. ama lütfen aynayı alma! doktor lütfen!

tamam doktor söz verdim işte.

teşekkürler doktor, teşekkürler. bundan sonra usluca oturup ölümün bana gelmesini bekleyecem. söz doktor, ben gitmeyecem, aramayacam. onu merak etmeyecem. biliyor musun darılma ama tek dostum şu an elinde tuttuğun o ayna. çok sırrımı bilir, o benim, bende onun. aramızda bir bağ var, çok sıkı çözülmez, kördüğüm gibi. tamam doktor şimdi onu ver bana. biraz dertleşmem lazım, izin verecek misin ?

ahh evet doktor. seninle de dertleşecem söz. Ama şimdi izin ver. teşekkürler.


45

öyle bakma bana. ne yaptığımı sende gördün. seni alet etmek istemezdim bu öğrenme hevesime ama etrafta senden daha keskin birşey göremedim kusura bakma.

sevmek mi ?

eee o zaman sevme. hiç kimse ölmek için yaşamaz. ama yaşamak için ölenler gördüm ben! sevmek için gidenler gibi! konuşmak için susanlar gibi! bir de yaşamak için sevenler! dur! bir de sevmek için ölenler vardı! ölmek için konuşanlar…
üfff… ne diyorum ben. yeter! sustum artık! daha fazla zorlama beni! daha fazla saçmalattırma! esas söyleyeceklerimi unuttu dilim, yazmak için beklerken elim. Hep senkronize yaşarlar ikisi.

gitmem için yüzümü yıkamam lazım. böyle çıkamam.

hmm sanırım aklar çoğalıyor… hergün bana bakıyorsun neden söylemiyorsun?

evet benim farketmem daha önemli, haklısın. dünyayı kurtarmaya giden vardı ya o gelmiş olmalı. neyse gelince görüşürüz…

Celal Yıldız
01:13 / 31 Ağustos 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder