17 Aralık 2010 Cuma

Şizofren Replikler-1


1
sen... şey, pardon, senin adın neydi ? sen öldün mü ? kim öldürdü hayatının baharında seni,
ben... pardon, benim ismim neydi ? ben neden bu soruları sana soruyorum sen kimsin, ben kimim, biz kim...
afedersin biz kelimesi biraz fazla oldu.
sen ve ben kimiz ?
şey... pardon, burası neresi ? dünyanın merkezi değil heralde.
evet,evet hatırlıyorum. şey... unuttum. ne komik değil mi ?
ama oluyor bazen alıştım artık.
yok hayır ben deli değilim...
ben bu cümleyi neden kurdum ? ?

2
şey... az önce ben birşey değilim dedim, ne demiştim ? o dediğim birşeyin manası ne ? peki ama siz kimsiniz ?
bir saniye.
"içerdekiler, size sesleniyorum, boşaltın orayı."
afedersiniz. beynimin içi çok kalabalıkta rahatsız oluyorum.
gitmesi lazım birilerinin.
şey... kusura bakmazsanız siz de gidebilir misiniz ?
hayır, lütfen ağlamayın. bana neden öyle bakıyorsunuz ?
üzerimdeki bu beyaz gömleğin bir manası var mı ? kim giydirdi bunu bana ? siz mi ? çok teşekkür ederim ama biraz sıkıyor. kollarımı hareket ettiremiyorum. ama güzel yinede, tekrar teşekkürler.

3
şimdi izninizle gitmem lazım artık. içeriyi boşalttım, rahatça düşünebilirim.
şey, ben sesli düşünürüm de içerisi kalabalıkken zor oluyor. anlamıyorlar beni. sonra anlamsızca bakıyorlar. rahatsız oluyorum, düşünmemi engelliyorlar onlar... duyuyorum, arkamdan deli diye konuşuyorlar. ama gördüğünüz gibi ben deli değilim.
değilim de mi ?
ne komik! bir an kendimden şüpheye düştüm, siz öyle bakınca. ama değilim, ben biliyorum. neyse, artık müsadenizle.
ama hala ağlıyorsunuz siz. lütfen ağlamayın artık.
şey... pardon, sizin isminiz neydi ? bu soruyu daha önce sormuş muydum ?
...
hmm... güzel isimmiş.
"tamam, geliyorum." yatma vakti.
uyku ne garip değil mi ? ölüm gibi aynı. bu aralar en fazla beş saat uyuyabiliyorum. ama biliyorum, birgün çok uzun bir uykuya dalacağım, uyandıramayacak kimse...
neyse, bu konuya hiç girmeyelim, hem kağıt bitti.
iyi geceler size...

Celal Yıldız 9 Kasım 2009 / 00:55

2 yorum:

  1. Ben neşe; Bu yazıyı şizofren arkadaşım sedaya yolluyorum :)

    YanıtlaSil