17 Aralık 2010 Cuma

Şizofren Replikler-2


4
Günaydın, kime bakmıştınız ?
dalga geçmeyin lütfen, bana baktığınızı görebiliyorum o anlamda sormadım kimin için geldiniz buraya.
benim için gelecek haliniz yok heralde.
neden mi ?
çünkü sizi tanımıyorum ve tanımadığım insanların ve ayrıca beni de tanımayan insanların beni görmek istiyor olması biraz saçma değil mi ?
ama eğer benim için gelmiş olsaydınız şu an ki halimden biraz daha mutlu olabilirdim.

5
benim hiç kimsem yok biliyor musun ?
pardon, elbette bilmiyorsun nerden bileceksin ki sen beni tanımıyorsun.
dur söyleyim de öğren.
"Benim hiç kimsem yok." burda bile. burda herkes iki kişilik odalarda kalıyor. ama bana tek kişilik oda verdiler. neden bilmiyorum. bazen canım çok sıkılıyor. kimseyi göremeyince etrafımda, kendi kendime konuşmaya başlıyorum. öyle de deli gibi oluyorum. susuyorum hemen, yazmaya başlıyorum. biliyor musun ben her akşam birşeyler yazarım. ahh pardon, nerden bileceksin dur ama bilmediğin için üzülme hemen söyleyim. "Ben her akşam birşeyler yazarım." ne mi yazarım ?
...
hatırlamıyorum!
ama yazarım birşeyler.
hayır yazar değilim, sadece yazıyorum.

6
şey... size birşey soracam. siz dışardakiler nasıl yaşıyorsunuz ? yani bir dünya deli. zor oluyordur heralde. siz deliler de uzun uykulara yatıyor musunuz ? geçen gün bizde bir arkadaş uyudu, ama çok uzun uyudu. uyandıramadık. sonra alıp götürdüler. nereye götürdüklerini sordum, başka bir yatağa dediler. halbuki rahattır bizim yataklarımız. hem rahat olmasa o kadar uzun uyuyamazdı de mi ?

7
şey...
unutmadan söyleyim..
ııı.....
unuttum.
neyse hatırlayınca söylerim.
pardon sizin isminiz neydi ?
hmm... Ay anlamına geliyordu de mi ?
siz bir ışıksınız yani karanlık gecelerimizi aydınlatan.
karanlık dediğime bakmayın biz de her daim bir yerlerin lambaları yanar.
ama yinede aydınlattığınız karanlık yerler vardır elbette.

8
ama,siz... siz... siz, neden ağlıyorsunuz ? sizi kıracak birşey mi söyledim.
hmm...
bir dakika ya...
ben bu gözyaşlarını bir yerden tanıyorum. daha önce karşılaş mıydık ? ben gördüğüm birşeyi asla unutmam. evet,evet hatırladım. şey.... unuttum.
"biliyor musun ben unutuldum. hem de çok. hem de unutmamışken. hem de dururken çırılçıplak ortada bütün benliğimle, bir çift söz hariç herşeyi söylemişken yüreğimle. unutuldum. belkide hiç hatırlara girmedim. evet, kesinlikle öyle olmalı. ben hiç girmedim hatırlara, hiç olmadım hatıralarda..." ben öyle sanmışım. yoksa unutulmazdım heralde.
unutulmazdım de mi ?
şey...
siz hiç unuttunuz mu birilerini ?
bu da sorumu şimdi, insan unuttuklarını hatırlar mı, hatırlarsa unutmuş olur mu ?
peki öyleyse...
siz hiç unutuldunuz mu ?
.....
benim gibi yani.

9
şey... galiba, ben sizden...
hayır söyleyemiyecem.
sizden hoşlandığımı söyleyebilmem için önce cesaretimi toplamam gerek.
pardon, sizi yemeğe davet edebilir miyim ?
.....
gerçekten mi ?
benimle yemek yer misiniz ?
çok teşekkür ederim. beni çok mutlu ettiniz.
yarın tam altıbuçukta burada olur musunuz ? yemek saatini kaçırınca burda yemek vermiyorlar da... tanıştığımıza memnun oldum bayan.....
izninizle şimdi gitmem gerek. unutmayın, yarın tam altıbuçukta,
hoşça-kalın...

Celal YILDIZ 01:05 / 13 Kasım 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder